Ilmainen putkikassi joka maksoi vitosen


Vaatejuttu. Älä siis lue, vilkaise kuvat ja kommentoi jotain huuhaata.

Mulla on jonkun aikaa mieltä kirvelly sellainen asia että mä haluaisin putkikassin eikä sellasta löydy mistään. Siis sellainen pyöreä kasariputkikassi. No tossa männä viikolla me siivottiin häkkivarastoa ja mitäs mä olinkaan sinne heivannu ja autuaasti unohtanu – putkikassinpa hyvinkin. Tää oli ilmainen putkikassi. Tai sellanen ilmainen että sen sai kun osti jotain muuta ja muistaakseni tilanne oli se että (tapahtui Japanissa) ostin viitisen euroa maksavan muotilehden saadakseni ilmaisen SLY-putkikassin. (Japanissa on usein niin että lehden mukana saa lehteä varten tehdyn lisenssiversion jostain merkkituotteesta, halpislaatuinen siis mutta ei feikki. Mun mielestä se on hyvä idea, ihan satavarmana Suomen Cosmopolitankin myisi vielä paremmin jos siinä mukana saisi vaikka Louis Vuitton-muovipussin.)

Dieselin henkselihame ja Nick Cave-paita on viime viikon kirppislöytöjä. Hame ilmiselvää millenium-aikakautta (vyölenkit lantiolla >_<) ja  hajosi helmasta heti kun olin pessyt sen ja tungin päälle. Korjasin hakaneulalla. Nick Cave-paita oli ihan paskanen ja pesin sen kloriitilla. Kyseisiin seikkoihin nähden yli kympin maksanut asukokonaisuus oli siis ylihintainen mutta tyhmä ei ole se joka pyytää vaan se jolla on alhainen ÄO.

Mun tukka on siinä pisteessä että sakset oikein hakeutuu mun läheisyyteen, siis kylppärin hiussakset ahdistelee mua koko ajan ja keittiösaksetkin on että ”leikattaisko toi fleda jooko, siitä tulis sellanen tosi kiva helppo nätti lyhyt taas eikä tarvis kärsiä tollasen karseen ylikasvaneen epämääräisen sotkun kans” ja hitto että mun on vaikea sanoa saksille ei. Sakset on mun heikko kohta (nimim. amiksen parturi-kampaamolinjalla opiskellut).  Oon vakaasti päättänyt että kasvatan pitkän tukan mutta mä en voi sille mitään jos sakset käy vaikka joku yö vähän napsasemassa tästä kun nukun. Värjäsin latvat tänään tummemman violeteiksi että näyttäis vähä paremmalta mut ei voi tietää, sakset voi olla aika ilkimyksiä.

retromuotiretrotyyli kirppislöytöjä pastellihiukset

 

Briefly : I’m wearing a bag that was a ”freebie” aka furoku that came with a japanese fashion magazine. The Nick Cave tee and Diesel (very Millenium) skirt I got from a secondhand shop for around 10 euros all together – which was quite expensive since the skirt broke (fixed it with a pin) and the tee was so dusty that it required chloride.
I am suffering of a hair crisis, scissors are being really appealing currently but I have decided that I want my hair long. However there’s nothing I can do if the scissors will come and chop off my hair while I sleep or something. Scissors are very mean.

nick cave tee

14 kommenttia artikkeliin ”Ilmainen putkikassi joka maksoi vitosen

  1. Gorgeous, love your hair colour. Growing it out is a pain, I can understand you. I hope it will grow as fast as it can to help. Wish you a wonderful week my dear xx

  2. Lara missed you! <3, Although it has been a big step that changed your blog, my email does not reach your new post (I had signed for it), anyways,denim skirt is great, plus the weather wow!
    and I love your hair, such as you, I'm letting grow it, although dyes demon always dry faster than it grows,😛

Kommaa!

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s